1. Kliencie, aby dbać o najwyższą jakość oferowanych usług, Produkty zamówione w Sklepie Internetowym dostarczone będą za pośrednictwem firmy Kurierskiej.

2. Kontrola nad kosztami dostawy jest bardzo ważna. Informacja o kosztach dostawy określona jest w zakładce PRZESYŁKI dla każdego sposobu dostawy oddzielnie.

3. Kliencie bądź czujny! Bardzo ważne jest, abyś przy odbiorze przesyłki sprawdził w obecności przewoźnika lub spedytora kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego i stan zamówionego przez Ciebie Produktu. Jeżeli zauważysz uszkodzenia nie przyjmuj przesyłki, lecz dokonaj jej otwarcia w obecności przewoźnika lub spedytora. Gdy Twój produkt będzie uszkodzony pamiętaj, że masz prawo zażądać spisania protokołu szkody. Następnie czym prędzej skontaktuj się ze Sklepem Internetowym.

Czas na realizację zamówienia (czas od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie do dnia przygotowania do odbioru zamówionego towaru) wynosi maksymalnie 21 dni roboczych. Oczywiście dołożymy wszelkich starań aby udostępnić Państwu zamówione elementy jak najszybciej. W każdej chwili możecie Państwo upewnić się co do terminu realizacji i statusu zamówienia telefonicznie bądź mailowo.


Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Przy zakupie ogrodzeń powyżej 4 000 zł netto dostawa GRATIS!

--------------------------------------------------------------------

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
METALPLANET.PL

Kliencie przygotowałem dla Ciebie Regulamin Sklepu Internetowego Metalplanet.pl, aby pokazać Ci na jakich zasadach opiera się sprzedaż oferowanych przez nas Produktów. Regulamin przygotowałem w oparciu o przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu cywilnego. Poświęć nam chwilę i sprawdź jak łatwe i komfortowe jest korzystanie z Metalplanet.pl!

§1 SŁOWNIK

Cechą rzetelnego regulaminu Sklepu Internetowego jest przejrzystość i precyzja pojęć. Rozpoczynam więc od zapoznania Cię z niezbędną terminologią, która sprawi, że każdy paragraf będzie dla Ciebie jasny i zrozumiały.

1. Gdy będziemy wspominać o regulaminie serwisu www.Metalplanet.pl, użyjemy prostego określenia Regulamin.

2. Administrator danych osobowych, to pojęcie ustawowe, dlatego zgodnie z ustawą używając tego terminu mówię o organie, jednostce organizacyjnej, podmiocie lub osobie, decydującej o celach i środkach przetwarzania danych osobowych.

3. Ważny jest kontakt między Tobą Klientem i mną, czyli Sprzedawcą. Dlatego istotne jest, abyś pamiętał, że adresem e-mail sklepu internetowego jest biuro@metalplanet.pl

4. Pamiętaj Klientem zawsze nazywam osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług naszego Sklepu Internetowego – jednym słowem jesteś to właśnie Ty;

5. W moim Sklepie Internetowym masz swoje prywatne miejsce. Jest to Konto, czyli przestrzeń Serwisu zawierająca związane z Tobą Kliencie dane, która jest dostępna po dokonaniu rejestracji;

6. Gdy znajdziesz w Regulaminie pojęcie Newsletter to pamiętaj, że jest to bezpłatna usługa, która polega na informowaniu Ciebie jako Klienta o naszych promocjach, konkursach i wydarzeniach.

7. Korzystając z naszego Sklepu Internetowego z pewnością otrzymasz Powiadomienie, które jest wiadomością elektroniczną przesłaną na Twój adres e-mail przekazywany mi w toku rejestracji, zawierający określoną informację.

8. Sklep Internetowy oferuje Ci całą paletę Produktów. Produktem jest więc każda rzecz ruchoma prezentowana w Serwisie Sklepu Internetowego, która może być przedmiotem Umowy sprzedaży;

9. Określenie Serwis będzie oznaczało stronę główną www.metalplanet.pl oraz jej podstrony.

10. Często będę używał również określenia Sklep Internetowy, które oznacza sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem elektronicznym Serwisu, w którym Ty jako nasz Klient za pośrednictwem Internetu możesz dokonywać zakupów Produktów; Pisząc w Regulaminie Sprzedawca będę myślał o sobie czyli,

GK&PGroup Grzegorz Parczewski

NIP: 1131224290

REGON: 363821247

ul. Podkowy 38, 04-937 Warszawa

Tel. 510-729-420

11. Umową sprzedaży jest umowa zawierana między mną, czyli Sprzedawcą, a Tobą, czyli Klientem;

12. Pamiętaj, że używając terminu Zamówienie mam na myśli Twoje oświadczenie woli jako Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, w którym określasz szczegóły transakcji;

§2 WPROWADZENIE

1. Kliencie, w Regulaminie znajdziesz informację na temat warunków usług świadczonych drogą elektroniczną oferowanych przez Sklep Internetowy, rejestracji w Sklepie Internetowym, składania Zamówień, płatności, dostawy Produktów, reklamacji, odstąpienia od umowy oraz kilka słów na zakończenie.

2. Sklep Internetowy Metalplanet.pl prowadzi sprzedaż najwyższej jakości Produktów wykonanych z metalu. Są to produkty zarówno dla firm jak również dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej.

3. Jako sprzedawca muszę dbać abyś zawsze niezwłocznie otrzymał zamówiony Produkt, dlatego warto wiedzieć, że każda informacja znajdująca się w Serwisie Sklepu Internetowego jest zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

. Kliencie warto wiedzieć, że ceny które widzisz w Sklepie Internetowym przy poszczególnych Produktach mogą być wyrażone w złotych polskich, euro, dolarach oraz funtach. Wybór należy do Ciebie – dostosuj Sklep Internetowy do własnych preferencji.

5. Pamiętaj ceny, które widzisz przy oferowanych Produktach są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

6. Bardzo ważne jest, aby ustalić moment zawarcia Umowy sprzedaży. Momentem zawarcia Umowy sprzedaży Towarów oferowanych w Sklepie Internetowym jest Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę, o którym zawsze zostaniesz poinformowany oddzielnym Powiadomieniem.

7. Jako Sprzedawca jestem jednocześnie Administratorem Danych Osobowych.

8. W codziennej działalności kładę duży nacisk na ochronę danych osobowych. Warto więc, abyś wiedział, że jako Sprzedawca chronię Twoje dane na zasadach określonych w polityce prywatności stanowiącej integralną część Regulaminu.

§3 ZAREJESTRUJ SIĘ

1. Dobry Sklep Internetowy to łatwy w obsłudze Sklep Internetowy! Dbam o to, aby maksymalnie dostosować się do Twoich wymagań dlatego procedura rejestracji jest bardzo prosta – wystarczy kilka kroków i gotowe.

2. Kliencie Rejestrację rozpoczynasz od wpisania swojego adresu e-mail. Następnie prosimy Cię o przekazanie nam danych niezbędnych do założenia Konta takich jak:

a. imię i nazwisko;

b. hasło składające się z minimum 5 znaków;

c. data urodzenia; dane teleadresowe;

d. telefon komórkowy ;

3. Potwierdzeniem dokonania rejestracji jest Powiadomienie z niezbędnymi informacjami. Zapoznaj się z nimi i gotowe – Witamy Cię w Sklepie Internetowym!

§4 ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

1. Sklep Internetowy musi być dla Ciebie Kliencie wygodny! Nie ograniczamy Cię w możliwości dokonania zakupów dlatego możesz ich dokonywać jako osoba zarejestrowana posiadająca indywidualne Konto lub jako gość!

2. Kliencie pamiętasz motto z poprzedniego paragrafu? Dobry Sklep Internetowy to łatwy w obsłudze Sklep Internetowy! Starałem się, aby zakupy były czystą przyjemnością! Wystarczy, że dokonasz wyboru Produktu z aktualnej oferty i dodasz go do koszyka! Koszyk jest przygotowaną specjalnie dla Ciebie przestrzenią Serwisu, która pozwoli Ci podsumować zakupy, sprawdzić ich dostępność oraz wpisać dostępne kody rabatowe. Dzięki temu masz wszystko pod ręką, aby móc kontynuować składanie Zamówienia.

3. Klikając przycisk DALEJ rozpoczynasz składanie Zamówienia przez, które poprowadzi Cię wirtualny formularz.

a. Jeżeli jesteś Klientem, który utworzył Konto w Sklepie Internetowym rozpocznij od zalogowania się.

b. Jeżeli jesteś Klientem, który nie utworzył Konta w Sklepie Internetowym możesz się zarejestrować lub bezpośrednio wypełnić formularz swoimi danymi osobowymi, aby móc kontynuować zakupy bez rejestracji.

4. Następnie po kolei przeprowadzony zostaniesz przez zakładkę ZAKŁADKĘ ADRESOWĄ, ZAKŁADKĘ PRZESYŁKI oraz ZAKŁADKĘ PŁATNOŚCI.

5. Po wyborze formy PŁATNOŚCI wystarczy, że wciśniesz przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE. Dzięki temu Twoje Zamówienie zostanie do mnie przesłane, a Ty otrzymasz specjalne Powiadomienie.

6. Kliencie zależy mi, aby usługi oferowane przez mój Sklep Internetowy były najwyższej jakości. Ważne jest więc, abyś pamiętał, że samo złożenie Zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem. Po złożeniu Zamówienia sprawdzam czy może ono zostać przyjęte do realizacji. Następnie przyjmuje Twoje Zamówienie, co jest oczywiście potwierdzane specjalnym Powiadomieniem. Z chwilą otrzymania Powiadomienia o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży na odległość.

§5 PŁATNOŚCI

1. Wygodne zakupy zależą od elastyczności Sklepu Internetowego. Wiem to, dlatego jako Sprzedawca umożliwiam Ci w ZAKŁADCE PŁATNOŚCI wybór płatności przy pomocy przelewu bankowego, karty kredytowej, szybkiej płatności oraz płatności za pobraniem! Wybierz formę najwygodniejszą dla Ciebie!

2. Jako Sprzedawca zastrzegam możliwość anulowania zamówienia w sytuacji, gdy po 7 dniach roboczych od dnia otrzymania Powiadomienia o przyjęciu Zamówienia nie dokonasz płatności.

3. Po dokonaniu płatności Sklep Internetowy przesyła automatycznie informacje o możliwości pobrania faktury VAT (w zakładce Moje konto -> Historia zamówienia) na Twój adres e-mail podany w toku rejestracji lub składania Zamówienia. Wygodnie i ekologicznie – wszystko masz pod ręką!

4. Twoja wygoda jest dla mnie priorytetem, dlatego pamiętaj, że akceptując Regulamin tym samym zgodnie z przepisami ustawy o VAT, akceptujesz wystawianie i przesyłanie informacji o możliwości pobrania faktur w formie elektronicznej na podany przez Ciebie adres e-mail.

§6 DOSTAWA

1. Kliencie, aby dbać o najwyższą jakość oferowanych usług, Produkty zamówione w Sklepie Internetowym dostarczone będą za pośrednictwem firmy Kurierskiej.

2. Kontrola nad kosztami dostawy jest bardzo ważna. Informacja o kosztach dostawy określona jest w zakładce PRZESYŁKI dla każdego sposobu dostawy oddzielnie.

3. Kliencie bądź czujny! Bardzo ważne jest, abyś przy odbiorze przesyłki sprawdził w obecności przewoźnika lub spedytora kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego i stan zamówionego przez Ciebie Produktu. Jeżeli zauważysz uszkodzenia nie przyjmuj przesyłki, lecz dokonaj jej otwarcia w obecności przewoźnika lub spedytora. Gdy Twój produkt będzie uszkodzony pamiętaj, że masz prawo zażądać spisania protokołu szkody. Następnie czym prędzej skontaktuj się ze Sklepem Internetowym.

§7 REKLAMACJA

1. Priorytetem każdego Sklepu Internetowego powinna być dbałość o najwyższą jakość sprzedawanych Produktów. Jako sprzedawca odpowiadam przed Tobą Kliencie za wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z regułami określonymi przez ustawę Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.

2. Zadbałem o to, aby procedura Reklamacji była prosta i wygodna. Aby skorzystać z prawa do reklamacji Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym wystarczy, że na stronie głównej Serwisu Sklepu Internetowego wejdziesz w zakładkę KONTAKT i wybierzesz DZIAŁ REKLAMACJI. Opisz nam dokładnie Twój problem i w prosty sposób rozpocznij procedurę Reklamacji.

3. Twoją reklamację rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.

§8 WARUNKI GWARANCJI PRODUCENTA OGRODZEŃ

1. Zależy mi, abyś był Kliencie rzetelnie poinformowany o zasadach gwarancji w przypadku dokonania zakupu Produktu w postaci ogrodzeń.

2. Pamiętaj, że oferowane przez Sklep Internetowy ogrodzenia są najwyższej jakości i dlatego producent udziela gwarancji na okres 24 miesięcy! Wystarczy, że dokonasz pełnej i terminowej zapłaty a przez okres 24 miesięcy będziesz mógł skorzystać z gwarancji.

3. Warto reagować natychmiast! Jeżeli stwierdzisz wady ogrodzenia wstrzymaj się z jego wykonaniem i złóż reklamację. Producent dokona oględzin w miejscu wskazanym przez Nabywcę i sprawdzi zasadność reklamacji.

4. Gwarancji nie podlegają wyroby uszkodzone w wyniku nieprzewidzianych wypadków losowych na przykład klęsk żywiołowych w tym nawałnic i wiatrów ponad 22 m/s!

5. Liczy się dla nas elastyczność, dlatego w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji wadliwy produkt zostanie wymieniony na wolny od wad w terminie i na zasadach ustalonych przez Ciebie z producentem.

6. Kliencie musisz pamiętać, że wykonanie ogrodzenia niezgodnie z instrukcją kończy się jego zniszczeniem bez względu na to, z jakiego materiału jest wykonany. Do zniszczenia może przyczynić się złe zabudowanie słupków, brak trwałego umocowania płyt – desek.

7. Produkowane przez producenta elementy ogrodzeń spełniają wymagania polskiej normy PNEN 12839. Elementy te przeznaczone są do stosowania jako niekonstrukcyjne lub częściowo konstrukcyjne.

8. Pamiętaj, że uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują Ci od chwili odbioru Produktu lub dostarczenia go na plac budowy. Producent pozostaje właścicielem towaru do chwili, gdy zapłacisz za Produkt.

9. Ważne jest, aby pamiętać, że 24 miesięczna gwarancja dotyczy jedynie Produktów pierwszego gatunku.

10. Kliencie uważnie przeprowadzaj prace montażowe ogrodzeń, gdyż gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń powstałych podczas ich wykonywania w wyniku:

a. niewłaściwego zaprojektowania lub wykonania ogrodzenia;

b. wszelkiego rodzaju pęknięcia po dostarczeniu i odbiorze przez Klienta;

c. niewłaściwego i niezgodnego z zasadami sztuki budowlanej montażu zakupionych Produktów;

d. niewłaściwej eksploatacji i utrzymania;

e. niewłaściwego składowania lub transportu na Twoim terenie.

11. Zwróć uwagę jak przenosisz lub przewozisz elementy ocynkowane. Nie można dokonywać tego na płasko oraz składować tych elementów w pozycji leżącej. Pozycja leżąca jest dozwolona jedynie przy przewożeniu i składowaniu elementów surowych. Podczas montażu, gdy element nie wchodzi do prowadnicy pamiętaj, aby słupek lub płytę podszlifować.

12. Korzystanie z gwarancji Producenta jest naprawdę proste. Wystarczy wypełnić wniosek reklamacyjny na piśmie i dołączyć do niego oryginał faktury zakupu Produktu.

13. Bardzo ważne Kliencie, abyś pamiętał, że reklamację w ramach niniejszej gwarancji składasz bezpośrednio u producenta.

14. Pamiętaj, że instalując Produkt z wadami, producent nie będzie ponosił kosztów rozbiórki ogrodzenia.

15. Producent w terminie 21 dni roboczych od otrzymania reklamacji dokonuje oględzin ogrodzenia na miejscu, które mu wskażesz.

16. Gdy reklamacja okaże się uzasadniona producent wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad w terminie i na zasadach obustronnie uzgodnionych lub przekwalifikuje Produkt na drugi gatunek.

17. Wadliwe Produkty po ich wymianie stają się własnością producenta.

18. Kliencie pamiętaj, że Producent ma prawo odmówić reklamacji w uzasadnionych przypadkach. Takimi przypadkami są sytuacje, w których wiedziałeś o wadzie Produktu w chwili jego nabycia, gdy wada nie jest istotna lub gdy nie obniża wartości i użyteczności Produktu.

19. Aby zagwarantować Ci jeszcze lepszą jakość warto wiedzieć, że Producent może wyprodukować na Twoje życzenie wzmocnioną wersję Produktu o podwyższonej wytrzymałości za dodatkową opłatą.

§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. W rzetelnej transakcji bardzo ważne jest, aby każda strona znała swoje prawa. Kliencie jeżeli jesteś Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, to przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia Produktu bez podawania przyczyny.

2. Na skorzystanie z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży masz dużo czasu! Możesz to zrobić w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

3. Zadbałem o to, aby procedura odstąpienia od Umowy sprzedaży była prosta i wygodna. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, że na stronie głównej Serwisu Sklepu Internetowego wejdziesz w zakładkę KONTAKT i wybierzesz dział ODSTĄPIENIE OD UMOWY. Przekaż nam swoje oświadczenie i w prosty sposób rozpocznij procedurę odstąpienia od umowy.

4. Kliencie jeżeli skorzystałeś z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży to ważne jest, abyś nie zapomniał odesłać Produktu, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś Sklep Internetowy o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.

5. Warto wiedzieć, że to Ty Kliencie ponosisz koszt odesłania do nas Produktu w sytuacji wykonywania prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

6. Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów dlatego, gdy złożysz oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy, jako Sprzedawca zwrócę Ci cenę Produktu oraz koszt jego wysyłki poniesiony przy zakupie do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie w terminie 14 dni, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem rzeczy lub dostarczeniem dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. UWAGA KLIENCIE! Często zdarza się, że składasz Zamówienie na Produkty nieprefabrykowane, wykonane według Twojej specyfikacji lub służące zaspokajaniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb, dlatego bardzo dobrze przemyśl dokonywanie takich zakupów. Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta odstąpienie od umowy nie przysługuje Ci w przypadku zawarciu Umowy Sprzedaży, której przedmiotem jest Produkt nieprefabrykowany, wykonany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokajaniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb.

§10. REKLAMA NA METALPLANET.PL

Reklama jest dźwignią handlu! Aby kompleksowo wspierać Twoje działania przygotowałem możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej w Serwisie Sklepu Internetowego. Sprawdź jak łatwo możesz się reklamować dodając własną multimedialną reklamę. W celu zapoznania się ze szczegółami oferty reklamy na metalplanet.pl zapraszamy do skorzystania z linku zamieszczonego poniżej:Link

§11 ZAKOŃCZENIE

Kliencie to już niemal wszystko, co chciałem Ci przekazać na temat Sklepu Internetowego Metalplanet.pl . Zasady korzystania z niego są jasne i czytelne, dlatego żywię nadzieję, że zakupy będą dla Ciebie czystą przyjemnością!

1. Sklep Internetowy szybko zmienia się na lepsze! Mogę więc dokonać zmiany Regulaminu. Dbając o uczciwość zawsze dam Ci czas na zapoznanie się z nową jego wersją. Zmiany w Regulaminie wejdą w życie dopiero po upływie 7 dni od opublikowania ich w Serwisie. Możesz być pewien swoich ruchów, gdyż każda transakcja rozpoczęta przed wejściem w życie wyżej wymienionych zmian będzie funkcjonowała tak jak przed zmianą.

2. Kliencie warto, abyś wiedział, że prawem właściwym w przypadku zaistnienia sporu wynikającego z funkcjonowania Sklepu Internetowego lub zawierania Umów sprzedaży jest prawo polskie.

3. Pamiętaj, do wszystkich kwestii, które nie zostały poruszone w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

5. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:

a. stały polubowny sąd konsumencki, w którym składać można wnioski o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

b. powiatowy lub miejski rzecznik praw konsumenta lub organizacje społeczne, których statutowe zadania to ochrona praw konsumentów.

6. Kliencie, ważne jest, abyś pamiętał, że Regulamin razem z załącznikami stanowi integralną część zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta Umowy Sprzedaży .

7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2016 roku do odwołania.

W związku z zawartą pomiędzy Sklepem a Ceneo sp. z o.o. umową powierzenia przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.